Onsdag

Jag har gått och blivit dunderförkyld och tappat blogglusten totalt.
I måndags låg jag helt död i sängen av förkylningen och igår åkte jag och rebecka iväg och hälsade på våran förra klass. Och då insåg vi verkligen vilket misstag vi gjort som lämnade dom. Iallafall så hängde vi med hälften av tjejerna hela förmiddagen på Barista. Sen gick jag rebecka och nanna iväg och tog en liten shoppingrunda innan vi hamnade på 1891 för snack och fika. Idag så tog jag iväg mig på skolan även fast orken var helt borta. Gjorde om mitt matteprov som jag hoppas att jag klarade. Har precis sökt ca 20 jobb i norge så jag hoppas att jag får något iallafall. Och snart är det helg igen!?! Förstår inte hur veckorna kan gå så sjukt fort. Nästa månad fyller mitt lilla hjärta 18 år, can't belive att hon snart är där! Jag har även kommit i tankarna igen på om jag ska ljusa upp mitt hår lite, dock så är det jätteljus nu så det kanske är dags att slinga det lite. Men vi får se hur det blir med den saken.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna på sanna ;)

2011-04-13 @ 22:37:19
Postat av: anna

sv: haha jaaa om jag törs. är så rädd att det ska bli misslyckat :(

2011-04-14 @ 08:40:07
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du lyckades ju förra gången, klart det blir bra !

2011-04-14 @ 20:51:17
Postat av: anna

sv: jag ska försöka att göra mitt bästa. :) håll tummar och tår!

2011-04-14 @ 21:50:32
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska jag !

2011-04-15 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback