försenat


här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade hemifrån, började gymnasium, yran, åkte till motala och träffade min älskade amanda, osv
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag minns faktiskt inte vad jag hade för nyårslöfte?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja :-)
4.Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
tror jag besökte norge?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
resor!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
alldeles för många
8. Vad var din största framgång 2009?
jag har faktiskt gjort en hel del :-)
9. Största misstaget?
det vill jag inte ens tänka på
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja
11. Bästa köpet? 
yranbiljetten, helt klart!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
darin - run away
16. Vad önskar du att du gjort mer?
åkt på mer festivaler och det kommer de bli detta år
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
misstag
18. Hur tillbringar du julen?
hemma med släkten
19. Blev du kär i år?
ja..
20. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn
21. Bästa boken du läste i år?
ingen aning
22. Största musikaliska upptäckten?
ERIK HASSLE!!!!!!!!!!!!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig inte någonting tror jag
25. Något du önskade dig men inte fick?
ingenting
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
det minns jag inte
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
pass
29. Vad fick dig att må bra?
min familj och vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
erik hassle, vem annars?
31. Vem saknade du ?
någon som försvann ur mitt liv ganska fort.
32. De bästa nya människorna du träffade?
alla jag träffat är lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback