genom hålet i mitt hjärta

tog mig somsagt iväg på skolan imorse, dock hade jag ingen lust eller ork
men en ganska stor ångest. Stog i disken med isabelle hela dagen så det var ganska lugnt ändå.
Nu sitter jag och pluggar och försöker få ihop min fredag då jag ska iväg till stockholm på jobbintervju.
planerna är ändrade och jag ska åka själv!? det ska bli spännande och se hur det kommer gå.

Ska försöka plugga lite till innan jag ska ner på stan och möta amanda och victoria
sedan ska vi traska hem till victoria och mysa.


Kommentarer
Postat av: josefine eklid.

I höstas åkte jag tåg till stockholm själv, så himla mysigt var det. (jag älskar låttexten du har som rubrik. kent♥)

Smsa på torsdag så kan vi bestämma någon bra tid till fotografierna. :)

2010-04-20 @ 22:33:24
URL: http://frokeneklid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback