Svar på tal

Nu är klockan 17:00 och jag avslutar min frågestund.
Men ni kan gärna fortsätta fråga om det är så.

Anonym:
Är det sant att du petar dig i rumpan jämt med dina tår?
Svar:
Nää men det skulle varit en upplevelse :-)

Eva:
Vilken BrunUtanSol tycker du är bäst? Alltså vilken är lättast att smeta/spraya på sig och vilken som blir snyggast färg :)
Svar:
Ja jag brukar använda dove, för mörkare hy eftersom man blir brunare då och jag tycker den funkar bra men man blir ju lite fläckig, Och det finns en för normalhy och den ger en ganska fin och ljus färg, Sedan funkar spray också bra, Det är nästan bättre än en på flaska, Så om du ska prova så ta med spray, eller gå till en salong och gör en spraytan!

Johanna:
Hur mycket väger du nu och hur mkt vägde du innan? Hur fan gör man för att gå ner i vikt egentligen?:P
Svar:
Vad jag vägde innan spelar ingen roll, men nu väger jag ca 73 kg, har några kilo kvar till mål så att säga och jag har ju nästan 174 cm lång så mitt mål gör att jag kommer väga perfekt!  Ja man kan gå ner på olika sett men jag har kört naturdiet, motion,lchf och sånt. Sedan handlar allting om viljan och hur du vill att din framtid ska se ut.

Anonym:
vem kysstes du med i lördags? :D
Svar:
Är det så intressant att veta så var det iallafall Emil

Kommentarer
Postat av: Cissy

Vem tror du är första Anonyma då? :O

2009-06-15 @ 19:43:55
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Tkr dt är starckt jobbat av dej som gått ner så mycke i vikt :) Ge mej järna tips om hur du gjorde :D

2009-06-16 @ 21:55:32
Postat av: Anonym

Anna: Åh tack så jättemycket :-) det värmer verkligen att få höra. Jadu jag har gjort lite allt möjligt, rört på mig så ofta jag kan, ätit naturdiet, Kört lchf, Inte ätit något som har med potatis,pasta,ris och allt sånt, inte några sötsaker. Och om jag blev sugen på godis så köpte jag naturgodis! :-)

2009-06-16 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback