som alla andra


1. Jag har insett att min senaste kyss var: i lördags

2. Jag lyssnar på: takida - as you die

3. Jag pratar: svenska med min mamma, gör du?

4. Jag älskar/tycker om: mina tånaglar jaa, alltså rebecka och cecilia

5. Min bästa vän är: rebecka och cecilia!

6. Min första riktiga kyss: var med någon jag lådsades vara kär i ;-)

8. Jag avskyr när folk frågar:  massa skit som dom kan köra upp i röven för dom inte har något med det att göra

9. Kärlek är:  skit :-)

10. Någonstans, tänker någon på:  att jag ska ta en shake snart

12. Jag kommer aldrig att förstå: varför jag aldrig finner rätt

13. Jag är hemligt förälskad i: pappa fast det är ingen hemlis :-)

14. Sist jag grät var: när det kom en liten liten svätt på balen

15. Min mobiltelefon är: dålig, knapparna gillar inte mig och jag gillar inte dom, that's it!

16. När jag vaknar på morgonen: går jag alltid och väger mig, alltid!

17. Innan jag går och lägger mig: ligger jag och gosar med min dator

18. Just nu tänker jag på:  att jag ska gå nu och hoppas testet tar slut

19. Bebisar är: nått jag ska skaffa

20. Idag ska jag: städa,baka,svälta

21. Ikväll ska jag:  tvätta löshår

22. I morgon kommer jag: gå en lång promenad om det är fint väder

23. Jag vill verkligen vara: kär och lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback