ONSDAG

godmorgon.
det är onsdag och det innebär att jag åker idag.
vaknade för inte så längesedan, har tagit mig en dusch i kallvatten (!?!) och sedan smörjt in mig så jag får lika len hy som en bäbisrumpaaa, nyss käkat frukos som blev en shake och en melonbit så nu är jag mätt och belåten.
Ska ta och fixatill mig och packa klart allting så jag är redo att åka sedan.
tror pappa tyckte lite synd om mig som kommer få vara ensam så länge att han försökte få hem mig imorgon kväll, men icke det blir så dyrt att åka fram och tillbaka hela tiden och det orkar jag inte så jag får nöja mig med sällskapet :-)
Tänk att nästa vecka fyller jag år, Då kanske jag ska överraska er med en ny design, eller vad säger ni? ;-)

Hörs sen

här är en header jag gjorde men jag tyckte inte riktigt den passade? vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Maria :)

Ja,överaska med en ny design du! :) Du får göra en åt mig också om du vill :p

2009-06-18 @ 11:21:19
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback