MÅNDAG

denna natt har varit ett rent helvete.
jag somnade ju iallafall men vaknade upp ur min dröm och kunde inte andas, för det första drömde jag att jag sov med erik men han låg inte bredvid mig så jag fick panik för det, sen har min hals svällt upp ännu mer så jag kunde inte andas. men kom genast på att jag inte sov med erik men hade fortfarande panik över att jag inte kunde andas så det kom någon tår sedan försökte jag göra mitt bästa. jag lever ju än iallafall.
Klockan är 08:11 och jag är vaken med världens huvudvärk, ont i kroppen, lite snorig och världens hals.
kan det bli värre?

nu ska jag försöka sova lite men det lär väl inte gå.

ååh ibland är livet orättvist!

ska göra lite tè, det kanske hjälper för stunden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback