I'm home!

Nu är jag hemma, välbehållen och hel.
kan berätta lite kortfattat om gårdagen.
åkte ju somsagt buss till staden, cissy och robban klev på halvvägs.
vi drog in till bredsand där de fixade sig, förkrökade och åkte in till stan för att kolla på never ending december.
sedan var becka robban och cissy hungrig så vi drog på kebab city där jag försökte flörta till mig en gratis dricka, MEN ICKE! den enda jag fick var ett glas vatten., sedan när vi var klar drog vi in till bredsand igen, köpte dricka på macken innan vi gick till matte där vi var någon timme innan becka ville åka och träffa agge i stan, så jag ringde emil, räddaren i nöden så han och hans pappa kom och hämtade oss, vi släppte av rebecka på stan sedan åkte vi hem till emil och sov!
lite kortfattat om kvällen, vi skulle ju somsagt sova hos cissy och robban men becka är så förälskad att hon ville träffa sin prins, idag så vaknade jag runt 10, kunde sova inte sova så länge eftersom jag höll på kvävas ihjäl för det var så varmt på emils rum, hans pappa körde in oss till stan, jag gick och träffade becka och agge sedan drog vi på mcdonalds och köpte mat sedan begav vi oss hem!

(klicka på bilderna för större format)




Kommentarer
Postat av: Cissy

HIHI, söta bilder på dej hun <3, tack för trevlans kväll!

2009-06-14 @ 02:56:49
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback