torsdag

Jag trodde klockan var halv sju, Men nu kom jag på att den var halv sex.
Men orkar inte sova igen, Så ska göra mig beredd för ännu en skoldag.
blir dock ingen spinning idag, jag kommer inte hinna det. ska packa allting sedan ska jag sova tidigt ikväll.
Måste vara utvilad inför helgen. Känner redan nu att jag kommer vara helt död imorgon när jag vaknar.
det är just fredagar som jag aldrig är pigg på. Men vi får se hur det går.

HUGS



UPPDATERING
hoho, jag halvligger i sängen och nu blundar lite då och då.
NEJ jag är inte trött, eller jo men det är mina ögon som svider (LINSERNA)
ska gå om typ 15 minuter och jag vill sova, buhu.
LIFE IS HARD.

ni får ha en bra dag
hörs ikväll

HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback