Inför den 14:e

Nu har jag fixat klart min outfit tills nästa lördag!
Ska bara köpa ett par genomskinliga svarta tights,blir nog lite kallt att bara ha "brunben"
Packningen och allt sånt löser jag på torsdag, blir kanske lite stressigt eftersom jag har spinning då också.
men får försöka lösa det på bästa sätt.


UPPDATERING
jag har tjatat om det hundra gånger och jag säger det igen.
JAG VILL FLYTTA, ni anar inte hur jäkla tråkigt det är här, absolut ingenting att göra.
plus att det snöar ute och träningshuset har stängt så jag fick ligga och träna magen förut.
satt och kikade på monki's hemsida förut. och herrejisus vad mycket snyggt dom har fått in!
ville ha alltihopa!

hörs
och hörrni glöm inte att titta på melodifestivalen klockan 20:00 på svt1 ikväll
min jonathan fagerlund är med!
han ser ut sådär på bilden under, fast nu är han mörkhårig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback