HELT SLUT

jaa rubriken säger allt, jag är så sjukt sliten efter denna dag.
började med en lång jäkla skoldag, sedan tränade jag som satan.
så nu sitter jag på sängen och är mätt, ska upp och söka kläderna jag ska ha på mig imorgon på spexkortet!
det kommer bli hett, våran klass som vara freaks! tur jag inte behöver klä ut mig så mycket då
he he, nä men nördglasögonen åker äntligen på.
sedan ska jag träna på no läxan vi har tills på fredag samt läsa ur kent boken.

och glöm för faaan inte andra avenyn ikväll på SVT1 klockan 21:00

HUGS


här är en snygg header cissy gjorde åt mig. tnks babe

Kommentarer
Postat av: Cissy

No Problem hun <3 Haha, ska testa göra en bättre, de där va min första ^^,

2009-02-27 @ 18:17:26
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback