Godmorgon

Haha det har verkligen blivit mitt uttryck i mina morgon inlägg!
Men nu är jag iallafall strax redo att åka, ska bara slänga i mig lite mat, jag kom på att jag ska till frissan och slinga istället så ska försöka komma över en tid idag! Sedan blir det till att dränka håret i silverschampoo och vänta på att solen ska bleka det, Men lär nog få slinga det nån gång till.
nått väldigt äckligt var att jag vaknade av att det smakade KRÄKS i min mun! då höll det på komma upp.
men iallafall
Sedan idag ska jag nog på träningshuset om jag hinner och orkar, Känner ingen ork alls just nu.
Men vafan jag har legat hemma hela veckan så nu får det vara slut på gnället!

Ska äta frukost nu
Hörs


HUGS


Kommentarer
Postat av: Cissy

Ähh, man får gnälla av sig ibland =O

2009-02-20 @ 12:07:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback