15:16

Nu är jag hemma. Hade en kort skoldag.
Och konseren vi fick kolla på var suverän och tack vare den fick jag och rebecka en ide!
Så om ni vill veta vad det var så kommer ni på medborgarhuset den 22? eller något sånt! hihi.
nog med det, idag fyller ju mamma år så vi ska nog äta en middag hela familjen? eller ja, jag mamma och ante.
de andra två lär ju komma hem senare!

aja, hörs.


HUGS


UPPDATERING
hoho, mina läsera bara ökar och ökar! så bra!

nu ska jag och mamma åka och hämta pappa!
för er som är väldigt intresserad av vad mamma fick i present av mig så var det iallafall 2 par trosor!
bara för att jag köpte helt fel storlek i julklapp så ville jag gottgöra mig!

hörs!
/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback