TORSDAG

en dag kvar tills flytten!
Idag hade vi en "vanlig" skoldag, dock inte så mycket arbete och så är det sämst väder ute.
Drog ner på stan och mötte upp Amanda efter skolan, vi tog en liten promenad med trassel sedan gick vi och handlade mat, nu sitter vi och tittar på top model, jag är så sjukt trött och känner mig sjuk!
 har dock inte uppdaterat någonting jämfört med vad jag brukar men har ingen dator med mig och ingen ork,
hörs imorgon när jag flyttat, om pappa fixat internetet!
och alla som ska på mittlandia"festivalen" kan ju roa sig med det, haha!

Hörs

Kommentarer
Postat av: amanda

åh synd att man missar mittlandiafestivlaen...

2009-08-27 @ 20:28:40
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback