nu sticker vi strax!


nu har jag packat väskan, höll på att glömma dvd:n
sticker somsagt upp med isabell till farmor i hennes sommarhus några dagar sedan ska vi till isabell på tisdag och ha kräftskiva, och du rebecka smsa mig eller så försöker jag ringa dig om mottagningen når ut!
kommer nog bli super, idag ska jag tvinga ner issa i vattnet! det är ju så sjukt fint där uppe!
Har lovat farmor att aldrig sälja det för det blir förmodligen vi barnbarn som kommer ta över det senare.
Kommer hem på onsdag kväll, och på fredag sticker jag till staden, Olsson jag hör av mig till dig och så kan du ju meddela mig vad du vill ha för mat :-D

Hörs
kameran hänger med!
ha det bra

lite bilder därifrån jag tog när vi var där sist;









Kommentarer
Postat av: amanda

okej:D du får göra den maten du kan laga bäst ;)

2009-08-09 @ 18:11:53
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback