För er som vill veta mer om mig.

Berätta åtta sanningar om dig själv:
- jag har alltid blivit sårad inom kärleken
- jag hatar min kropp och har komplex för varje liten del på den
- jag flyttar snart hemifrån och har aldrig varit så glad i mitt liv
- jag har en bästakompis jag har känt hela mitt liv och jag skulle kunna göra VAD SOM HELST för henne
- när jag tagit studenten ska jag utomlands och leva livet i varje liten sekund
- jag gör ofta saker jag ångrar senare
- jag har haft alla möjliga hårfärger
- jag hatar verkligen kärleken

Sju sanningar om hur du var som liten:
- jag var överviktig
- jag ville hellre vara med pappa än med mina kompisar
- jag var farfars jänta tills han en dag avled
- jag blev sedan pappas flicka och är det fortfarande
- jag och rebecka satt som klister och gör det än idag!
- jag ville blir james bond när jag blev äldre!
- när jag var jätteliten trodde jag att det bodde dinosaurier på månen.


Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar min familj
- jag står min mamma närmare och närmare för varje dag
- jag har världens bästa föräldrar.
- jag skulle kunna dö för dom


Tre sanningar om mitt kompis liv:
- som jag skrev tidigare, rebecka och jag har varit vänner sedan vi föddes och kommer vara det hela livet! inget sklijer oss åt och hon betyder mest av allt för mig!
- jag umgås hellre med killar än med tjejer
- jag litar på väldigt få personer


Två sanningar om min personlighet:
- glad
- ödmjuk








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback