1332

Kom nyss hem,
drog till ånge med isabell och inhandlade mat inför kräftskivan!
på söndag åker jag till farmor eller tidigare, får se.
sedan på söndag kommer isabell upp, Sedan drar vi hem till henne på tisdag.
på onsdag är det kräftskiva som gäller!
Sedan på fredag drar jag till staden och umgås med olsson och bjuder hon på en SMARRIG MIDDAG!
ja amanda du vet vad du har att vänta dig :-D
och på lördag är det jobb som gäller.

nu är det inte långt kvar tills jag flyttar.
kan ni förstå vad jag längtar?
och så ska jag och emelie börja på vattengymnastik sedan funderar jag på att börja boxning
och såklart gym!


Kommentarer
Postat av: amanda

nästa fredag va?för jag är i ånge nu på fredag:P

2009-08-06 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback