en underbart bra vecka.

Har inte bloggat nått denna vecka, Men den har varit suveränt bra.
Jag lyckades iallafall få en bra praktik plats med trevlig personal och massa fina lunchstunder med julia. he-he.
Sitter just nu hemma hos ante&gabban, sprang över hit för att få låna datorn.
Har även under denna vecka hunnit:
satt fast löshåret.
klippt och färgat håret.
städat hos ante & gabban.
jobbat och tjänat pengar.

Och bara tagit det lugnt hos farmor.
I morgon kommer även pappa hem, Men vet inte än ifall jag drar till ljungaverk med rebecka vid 6.
Så han får kanske bli min chaufför, he-he.

nu ska jag kika vidare sedan springa över till farmor igen.


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback