A hard day.

I ungefär 5 timmar har jag städat ur en lägenhet, Duktigt anna.
Tjänade ju cash. har ätit middag med mamma & ante nu.
Sedan funderar jag på att laga knäck?!?
Ingenting säkert än, Imorgon ska jag ta mig en promenad, Fick iallafall dagens kondition idag.
Haha sjukt jobbigt det är att städa.

Har 3 altenativ på vad jag ska gå för linje i sundsvall.
1. Stil och hälsa ( Inriktning make-up artist)
2. Frisör
3. Mode design ( Lite sugen på att följa min brors spår, He-he)
Jag ska iallafall inte gå kvar här i ånge, den saken är säker, Ska flytta bort från denna kommun till en egen bostad och bli vuxen, & hitta prinsen :):)


Ha en fin lördags kväll!

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Myyysigt värre =D Intressanta linjer du är inriktad på iaf =) Skönt att du vet ungefär va du vill.. Ja vet fortfarande inte vad jag vill...

2008-11-24 @ 19:38:54
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback