söndag

Nästan en vecka sen jag bloggade. Och jag som lovade att skärpa mig.
Har iallafall levt ett riktigt studentliv i helgen med rebecka så denna vecka ska jag verkligen rensa kroppen med shakar. Har iallafall haft en supermysig men konstig vecka. Imorgon har jag min sista religionslektion sen går jag på sommarlov. Och på lördag är det dags för träslaget, våran första match är 08:30 så det är bara att börja ladda nu. För vinna ska vi. ;-) Slingat håret har jag också hunnit med i veckan, någon nyans ljusare men är inte klar än tror jag.
Och nu är det ca 3 v och 3 dagar kvar tills min födelsedag och den ska jag spendera i turkiet med mina tjejor. Det ska bli så otrooligt skönt, jag bara längtar och längtar. Ett år kvar till studenten också, håller tummarna att året går superfort. Sen är det dags för England eller Usa! :-)
Och nu
dags för lite soffhäng innan jag ska hoppa ner i säng.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Åhh va lyxigt, vill också till Turkiet.. Alla bara åker dit :O

2011-05-30 @ 12:16:13
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback