onsdag

en näst intill fullspäckad dag.
efter skolan gick jag och isabell iväg och köpte massa slingfärg sen började vi slingat mitt hår och donade i några timmar, när det var klart så gick vi åter igen och köpte en sista slingfärg och la i löshåret.
När vi var klar så gick vi iväg och åt middag och satte oss i solen ett tag innan hon skulle med tåget till stockholm. Sen sprang jag upp och hälsade på rebecka i någon sekund innan jag skyndade mig hem och bytte om för att möta upp matilda. Så nu har vi precis varit ut på en powerwalk runda och jag ska ta tag i disken och ta en långdusch.
Här är resultatet iallafall
det blir mer slingor till helgen eller i veckan. Ska vara snäll mer håret och låta det få vila lite. :-)

och idag fyller min pudding år.
grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback