torsdag

I tisdag åkte jag och rebecka somsagt till Julia, men innan så hann vi med lite shopping (inlägget nedanför)
Hos julia så blev det tårtätning, kubbspel, snack och massa babykläder.
Igår morse tog jag och rebecka bussen in till stan och fortsatte shoppingen lite innan vi lunchade lite kina.
Lina kom och gjorde oss sällskap ett tag innan vi tog tåget hemmåt. När jag kom hem så blev jag lyckligt lottad till en peace and love biljett som förmodligen kommer imorgon eller på måndag. Och nu har jag iallafall precis städat upp på roberts rum eftersom han kommer hem imorgon (!) Så som jag har längtat. Sen tog jag även en städning på toaletten. Så nu ska jag lägga mig och kolla på en film innan jag ska göra några fler vuxensysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback