Måndag

Vilken helg det har varit och vilken jävla träningsvärk jag har nu.
I fredag skulle som sagt jag och rebeckax2 köra en vinkväll.
Men det slutade med att jag och rebecka hamnade lite överallt. Vi skulle upp runt kl 6 och börja förfesten igen men vi dygnade istället och jag vet inte om det var så smart gjort. Sara kom och hämtade oss runt 7 och då var det bara att sätta igång igen. Vi förlorade iallafall våra 2 matcher, men amanda borde ha tagit hem priset för träslagets snyggaste utklädsel iallafall. När vi spelat klart så fick jag och rebecka skjuts hem så vi skulle hinna fixa iordning oss och dra iväg till sara. Vi stannade där ca en timme sen åkte vi hem och sov, när vi vaknade efter någon timme var vi otroligt opepp så vi hamnade i soffan hela kvällen och somnade runt 9 och sen sov vi hela natten ut. Igår morse åkte jag med mamma och pappa till Birsta för att köpa nytt golv till köket.
Nu ska jag iallafall läsa klart alla blogginlägg jag har missat sen ska jag gå ut och steka i solen!
och nu är det baara 20 dagar kvar tills jag fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback