all I want now is a white light moment.

Hej fina läsare!
Jag skulle ta en rejäl sovmorgon men det gick verkligen inte
så jag har varit uppe och packat, städat ihop på rummet, städat toaletten och hallen.
Och nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka som jag precis lade på så jag kan få hoppa ner i badet ett tag och göra lite peeling samt smörja på lite bus. Egentligen skulle jag titta på när isabell gör massa studentlekar idag men jag tog mig inte upp den tiden imorse (06:00) slänger även in två bilder på lite av shoppingen från igår. Det var även lite mer saker som fick följa med hem men det orkar inte ladda upp någon bild just nu på dom eftersom internet är så segt..
Puss!



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 12:44:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback