Still alive

Ursäkta ursäkta igen för en hemskt dålig uppdatering.
Men jag har verkligen inte haft tid. Minns inte ens sist jag gjorde en riktig uppdatering.
Nu är jag iallafall i Sundsvall och jobbar, har 2½ vecka kvar sen är jag äntligen klar!
just nu sitter jag med lite blekning i håret för att försöka få bort det "gula" i håret. Ska ta och boka in en frisörtid och en ny tatueringstid. Har inte hänt nå speciellt i mitt liv. Pappa har iallafall äntligen köpt en systemkamera så när jag kommer hem igen och kan börja leva ett normalt liv igen så kommer det komma massor med bilder!
Annars då? Jo jag jobbar ju somsagt på veckorna och festar på helgerna. När skolan börjar igen så måste jag ta tag i körkortet och träningen.
Och i helgen ska jag med min twister sister rebecka på släktträff. Festligt att träffa typ hälften av hennes släkt för första gången på 18 år.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback