Back again

Ja då var det längesen jag uppdaterade, som vanligt.
Men nu är jag tillbaka i det verkliga livet igen.
Denna sommar har varit alkoholiserad som bara den, och det känns och syns på kroppen
så imorgon ska jag fixa träningskortet och börja dricka lite shakar.
Och så har jag börjat med körkortet, äntligen. Imorgon ska jag köra med min körskolelärare för andra gången, och då ska vi boka in tider till allting, för innan November ska körkortet vara fixat.
Idag bokade jag även in en frisörtid och beställde hem nytt löshår. Det behövdes verkligen.
slänger in lite bilder från helgen:




Kommentarer
Postat av: Cissy

Ba blev det för löshår? Metod?

2011-08-18 @ 00:13:37
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback