If it takes all night

har haft en ganska sömnlös men mysig helg.
I lördag var jag uppe före tuppen, åkte iväg med rebecka och hennes parents till staden för att inhandla lite
vi prövade även sushi för första och sista gången. Vad har folk för smaklökar egentligen?
på kvällen gick jag och rebecka iväg för att kolla på lite unga talanger. Och resten av lördagskvällen spenderade vi tillsammans på hennes balkong och grävde i de djupaste diskussionerna ever.
Och imorse var jag uppe sjukt tidigt igen för då skulle jag och matilda iväg och förlänga naglarna. Jag är suuuper nöjd och kommer fortsätta att alltid ha långa fina naglar! Har legat och tagit igen lite sömn, så nu ska jag kolla på världens bästa film taken och sova vidare. Imorgon börjar jag sent så jag ska se till att få en riktig sovmorgon!
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback