you are broken and alone

nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en film tills jag somnar
ska upp runt 01:00 inatt sedan bär det av mot arlanda vid halv 3

ska försöka hinna att blogga inatt innan jag åker
eller när jag kommit fram till norge och då kommer det nog massa bilder också.

Puss

--
nu ger jag upp.
har försökt sovit sen klockan sju men det går inte
ska ändå upp om ca 4 timmar så det är lika bra att vara vaken och underhålla er lite istället.

och så avslutar jag kvällen med att säga
att jag uppskattar verkligen allting mamma och pappa gör för mig
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Becca

buhu :( <3

2010-06-18 @ 20:34:02
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: amanda

bra underhåll, jag har tråkigt

2010-06-18 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback