för en minut sedan var du min

dagen har sprungit förbi, klockan är redan nio?
Och var har jag gjort idag, jo ingenting.
Skönt är väl det för nu har jag två månaders arbete framför mig sedan får jag äntligen 1 ½ veckas sommarlov.
det är dödligt dyrt att vara svensk med en telefon i norge, har bränt 250 kr sen igår. Not good.

Som sagt börjar jag min första arbetsdag imorgon.
kommer gå svinbra tror jag, och det hoppas jag också.
Lite tråkigt att jag är nog den sämsta personen på att förstå norska.
får hoppas att jag lär mig det med tiden!

imorgon följer kameran med på jobbet så jag ska nog försöka ta någon bild.
och på lördag fyller jag år så jag ska försöka baka en tårta och bjuda mina sambosar!

nu ska jag hoppa in i duschen sedan krypa ner i sängen.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback