Svar

Postat av: anonym

varför använder du hårförlängning? du passar ju jätte bra utan:)
Svar:
Tack så mycket, För att mitt hår är tunt i längden men jag lär nog sluta använda det någon gång :-)

Postat av:

Vad är ditt längsta och seriösaste förhållande?
Svar:
Det var en enkel fråga, Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.

Postat av: robbie

är jag bäst?
Svar:
Du räddade min dag igår genom att göra en ny spotify åt mig, så JA!

Postat av:

Du skriver väldigt fina dikter. Är det något du vill satsa på alltås att skriva dikter. Som en poet?
Du är en väldigt fin flicka.
Svar:
Tack, vad glad jag blir. Jag har faktiskt funderat på det, men jag lägger det på hyllan ett tag till. Kommer fortsätta skriva iallafall, Är du sugen på att läsa mer av vad jag skrivit så hittar du det HÄR


Kommentarer
Postat av: robbie

:)

2010-01-13 @ 22:55:52
Postat av: Anonym

sv: <3

2010-01-14 @ 18:17:45
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback