bortkastat




denna dag ligger inte högst på mitt lista.
tåget var försenat och stannade inte där jag skulle av så jag mötte upp amanda och emelie på stan och gav amanda hennes kort sen drog jag med henne på altinska för att leta upp min lärare som har papperen jag behöver. Men var hon på skolan? NEJ!
Så jag åkte till sundsvall helt i onödan, ett plus var att träffa amanda annars låg allt på minus!
nu är jag hemma hos mina föräldrar igen, har feber IGEN så ska lägga mig och slå på en film.
Eftersom det blir en lugn helg så får vi ta igen det nästa helg amanda.


Kommentarer
Postat av: robbie

KRY PÅ DEJ! :d

2010-01-22 @ 20:46:41
Postat av: amanda

det tycker jag låter som en BRA ide;)

2010-01-23 @ 02:34:00
URL: http://amndaolsn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback