Onsdag

vilket betyder 2 dagar kvar tills heeelg!
Nu är iallafall döden för denna vecka över.
Imorgon börjar jag 10:10, skönt. Amanda och trassel kommer och leker med mig senare.
Har nyss diskat upp all disk jag hade. På fredag blir det storstädning innan tjejerna kommer, Och så har jag skrivit upp tvätttid på lördag från 07:00 till 11:30, så det gäller att vara pigg på lördagmorgon, vilket jag INTE kommer vara, på söndag kommer jag ligga som en död fisk och åla!


prövade även att ta kort med camen!
OCH så har jag lovat amanda att göra en videoblogg, så vi får väl se när den kommer.
blir iallafall en på fredag ;-)

Kommentarer
Postat av: Cissy

Vad fin du är gumman <3

2009-09-02 @ 19:21:41
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback