08:01 LÖRDAGSMORGON

godmorgon, vaknade halv 7 imorse? väckte rebecka och isabell, gick och tvättade.
käkade frukost, la i andra tvätten, diskade upp. så nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så ska jag hoppa in i duschen.

gårdagen; rebecka kom hit, vi fixade oss, lagade mat och gjorde klart allting sedan tog vi en tidigare buss till stan och jag hade HÖGKLACKAT på mig, fyfan vad mina vader led, har ju förstörd dom när jag powerwalkade varje dag förut, vi drog på ica och inhandlade chps, sedan satt vi och väntade på isabell som kom med bussen från ånge till slut, träffade även mina bröder och matilda. Vi tog bussen hem hit, käkade och tog tillbaka förlorad tid!

--
Nu ska vi in till staden snart och inhandla lite stuffs.
Sen ikväll ska vi bli redlös. Olsson kommer senare också!
hoppas på en perfekt inflyttningsfest.
alla är bjudna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback