TORSDAG

skrev nyss ett inlägg men jag är ju så smart att jag råkade radera det?
Så jag skriver om det i en kortare version.
Imorgon kommer robert och hämtar mig, tur jag är lyckligt lottad och har världens bästa bröder. ;-)
Idag så gick dagen ovanligt snabbt på skolan, fick sluta en timme tidigare. toppen!
När jag kom hem slängde jag i mig lite gröt och sedan drog jag ner på stan och mötte upp amanda.
kom hem för ca 1 timme sen, har nyss städat, diskat och duschat. Skulle egentligen packa också men jag orkar fan inte?
Får göra det imorgon för jag orkar ändå inte bära med mig väskan på skolan och robert ska ändå in och titta på min lägenhet :-) Har även sovmorgon imorgon! ibland kan man inte annat än älska skolan?
För övrigt så går skolan bra, eller ja denna vecka har gått sjukt bra enligt mig? Och så här ska det fortsätta!

Hörs imorgon bitti eller imorgon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback