tisdag

det närmar sig lördag ;-)
hade dialog dag idag, och hela veckan.
jag och jossan tänkte inte gå men vi ångrade oss, kollade på en film om sexuella läggningar, käkade lunch och drog ner på stan jag köpte en halsduk och så hittade jag en skinnjacka från åhlens jag funderar på att köpa samt ett par sammetsleggings som jag SKA köpa. När jag kom hem diskade jag, plockade ihop, städade ur väskan, målade naglarna, försökte fixa internet på minidatorn men det gick åt helvete så jag får ha med mig min bärbara när jag åker på lördag!

Funderar på att gå och sova någon timme, sen ta mig en långdusch.
imorgon ska jag tvätta, det blir bara underkläder tror jag.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback