en helvetes morgon.

fyfan, när jag stog och väntade på bussen kom jag på att jag glömt jobbkortet hemma? Som gör att jag tar mig in överallt.
Så i panik ringer jag alla som jag tror har jour, ena svarade och gav mig nummret till ann som hade men hon svarade inte, så jag ringde amanda men hon var död, så jag ringde mamma så hon hjälpte mig, stod utanför hemköp ca 1 timme tills mamma fick tag på någon som jobbade på hemköp som kom och öppnade åt mig! Mamma är bäst.


Nu har jag precis kommit hem
ska äta köttbullar och broccoli sen ska jag hoppa in i duschen, fixa till mig.
packa ner allting
för sen kommer issa ola och hennes mamma & hämtar mig.
ska nämligen hem till alby och jag siktar på utgång ikväll!

Är tillbaka i sundsvall imorgon.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad har ånge att bjuda på för festligt ikväll då? ;-) haha!

2009-10-10 @ 13:43:50
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback