bloggläsare

Satt nyss och läste lite bloggar då min fundering kom upp.
Varför läser man folks bloggar som man inte tycker om? Alltså personen i fråga.

För jag är helt säker på att kanske 30% av mina bloggläsare gillar inte mig? Eller?
Jag läser iallafall personers bloggar som jag skulle kunna skjuta huvudet av, Men varför egentligen?
det är inte ens nyfikenhet? Utan bara ett riktigt dåligt tidsfördriv! Ha ha!


och en sak till.
är man inte utbildad inom resturangbranchen tycker jag inte man ska extra knäcka på en resturang heller!
inte så roligt att komma på en resturang där "servitriserna" gör helt fel!  Någon som håller med? :-)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha undrar det jag med. tror inte ens 90 % av mina gillar mig hahahaa

2009-11-12 @ 19:22:35
URL: http://amndaolsn.wordpress.com
Postat av: ...

ang. att jobba i resturang.. jag tror att man kan lära upp sig.. man behöver inte bara gå en utbildning för att bli bäst. har man bara en bra handledare, chef och arbetskollegor så kan man blir bra.. tror jag iallafall.

2009-11-12 @ 22:58:49
Postat av: Cissy

Jag läser inga bloggar alls nästan, bara dom ja tycker om.. Speciellt din <3

2009-11-14 @ 02:04:05
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback