TORSDAG

Åh vad härligt att det forfarande bara är torsdag, och inte typ söndag!
Igårkväll så kollade jag på film med pappa, men han somnade efter ca 30 minuter efter filmen hade börjat så jag fick ligga och höra snarkningar! Det var iallafall Wallander - Hämden vi kollade på.
Nu sitter jag här med lite träningsvärk i benen, Ska gå ner och hjälpa pappa att städa.
Sedan ska jag fixa och göra iordning mig. För jag ska ner till rebecka som fyller hela 16 år idag.
tänk att jag följt henne i hela hennes liv och vid varje hennes födelsedag, hihi.
lite småcool faktiskt. Men är man riktiga vänner så är man :-D

Grattis på födelsedagen hjärtat!

hörs

-
uppdatering
nyduschad med en förstor body på mig.
orkar inte fixa mig än eftersom klockan inte ens är 10:00
så nu ska jag leta fram leggings och lite saker som kan vara bra att ha på sig.
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback