ONSDAG

riktigt dåligt väder imorse men nu börjar det klarna upp.
Skolan gick bra förövrig, Dock mådde jag skit men jag drog mig genom hela dagen.
efter skolan så gick jag hem till farmors lägenhet och gjorde upp ett varmt bad, åt soppa och lyssnade på p3!
Riktigt mysigt att bara koppla bort allting och vara ensam.
och nu har jag fått mejl från en annan tjej som hyr ut lägenhet juni-juli-augusti!
Tror jag ska höra av mig till henne eftersom det skulle vara perfekt för mig, för då hinner jag hitta en egen bostad samt jobba utan att stressa, den låg ju mitt i stan så allting är perfekt!

Nu har jag precis ätit en fiskbit, Ska ta och packa.
För imorgon sover jag i farmors lägenhet tills söndag tror jag.
Och imorgon jobbar jag från 14-19
sedan ska jag ut och powerwalka med matilda runt forsön, som jag alltid kallar frösön.
ha ha!
ni behöver inte sakna mig allt för mycket, bloggar förmodligen då jag får tag i en dator

Hörs

-
uppdatering
justja, glömde berätta att jag fick VG i svenskanationella! happy


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack hoppas du gillar den :)

2009-05-27 @ 21:28:55
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback