Måndag

skön skoldag, jag var duktig på alla lektioner.
tog hem matteboken och engelskaboken som jag ska plugga lite ikväll.
ska strax hämta upp julia sedan ska vi åka till ånge.
vi ska sova i farmors lägenhet inatt, en långpromenad och massa plugg
+ filmer såklart..
är glad att jag har julia för hon är en sån bra vän :-D
sedan så kommer jag inte behöva någon sommarskola, och det är jag ännu gladare för!
+ att siffrorna sjunker på vågen! LIFE IS GOOD!
och på torsdag ska julia åka med mig och kolla på lägenheten eftersom ingen skulle köra mig.
så vi tar tåget dit.

Men nu har jag inte tid.
Och imorgon har vi nationella i No någon timme!


hörs imorgon.
Hugs

som ni ser måste jag slinga mitt hår lite till!
så det blir också julias uppgift ikväll

Kommentarer
Postat av: Juliet

HAHA gud vad du ljög på 6te raden xD

2009-05-11 @ 16:42:28
Postat av: anna

sv: hihi nee faktiskt inte:D<3

2009-05-11 @ 16:57:00
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback