kvinnan i mitt liv

min lilla lesbiska bästa vän rebecka!
vill ni ha henne så säg till.

b' säger:

snygga ben

b' säger:

när öppnar dom?

b' säger:

HAHAHHA

b' säger:

ojojoj,pö

b' säger:

Innan jag träffade dig trodde jag att jag var hel, men nu har jag insett att jag gått runt och varit halv hela livet. Gör mig hel!

b' säger:

din pappa borde vara tetorist ja menar jävlar vilka bombe

b' säger:

Vet du var närmaste sjukhus ligger? Jag tror att jag stukade foten när jag föll för dig.

anna. säger:

men idiot försöker du få mig på fall?

anna. säger:

du lyckas jävligt bra

b' säger:

haha jag har inget att göra

b' säger:

bra de då=)

b' säger:

Stå inte så nära brandlarmet, du är så het!

b' säger:

är jag död? för jag ser en ängel framför mig..

b' säger:

blink blink


Kommentarer
Postat av: älskarinnan

är man kär så är man pärlan :)

2009-05-19 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback