Torsdag

Nyss kommit hem, Idag har jag hunnit att: fått hem min kjol jag gjorde på syslöjden förra veckan; bilder kommer.
slingat mitt hår, och varit på skolan!

Håller just nu på att slinga mitt löshår! mitt hår blev ljusare än jag trodde!
Och kjolen blev stor i midjan.

farmor gjorde min dag till en sol med att säga att jag hade gått ner jätte mycket i vikt.
vilket jag inte håller med om, men man blir ju glad av komplimanger!


Nu ska jag läsa bloggar och strax tvätta ur löshåret!
Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej, ja visst är det underbart med komplimanger, det får en att växa :)

Min dag har varit snurrig med tankar

kram Ingela

2009-03-19 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback