Måltidsschema

Nu ska jag börja äta annat pulver också så såhär kommer mitt måltidsshema att se ut en vanlig vardag

Frukost: Nahrovit
Lunch: naturdiet
mellanmål: nahrovit
middag: soppa
mellanmål(kanske ibland) : nahrovit.

anledningen till att jag börjar äta nahrovit och soppa är för att det är mycket bättre.
och den andra anledningen till varför jag äter naturdiet till lunch är för att jag inte har med mig mjöl på skolan som nahroviten måste blandas med så därför äter jag naturdieten som blandas med vatten då.
har ingen lösning till det än så det får bli så.
På måndag börjar det!
Idag har jag fuskat med att äta ölkorv, men det är ju lördag!

mot ett nytt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback