LÖRDAG IKVÄLL

ikväll blir det utgång i rätan på en pub av något slag.
Lite miljöomyte skadar aldrig, Känns lite ensamt att jag bara känner isabell.
Men det blir säkert bra!


Ha en bra lördagkväll
för det ska jag försöka ha!

HUGS

en bild på mina favoriter ; josefin&isabell


UPPDATERING KL 01:49
ni kommer väl ihåg att stäkka fram klockan en timme?
nu är vi iallafall hemma, Jag är så sjukt trött nu att jag skulle kunna somna.
på "krogen"  var det inte som jag trodde, lite uttråkad och min rygg blev nerstänkt med cider och mitt hår av någon smarting som hade fått i sig lite för mycket. Nu ska iallafall jag och isabell kolla på film och sova,

Godnatt sverige


Kommentarer
Postat av: Cissy

Ha så kul älskling <3 Jag längtar tills ja får en dag med dig <33

2009-03-28 @ 22:58:28
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback