GLAD!

Nog för att jag mår skit och vill skjuta mig själv i huvudet så blir jag väldigt glad när jag ställde mig på vågen!
Nu har jag gått ner sammanlagt 6-7 kg om man räknar in min lchf period och naturdiet perioden!
Är så glad att det går fort och jag känner mig så mycket piggare när det gör det.
Det ska bli kul att se hur mycket jag går ner innan sommarlovet.
Jag hoppas jag är frisk imorgon så jag kommer iväg på skolan för vi har fiket och så ska jag iväg och träna efteråt hade jag tänkt, Ska tagga ner lite på träningen eftersom det inte var så bra när man åt naturdiet, Men jag kan ju tyvärr inte hålla mig borta helt för då skulle jag avlida.

Nu ska jag ge skutt mat sedan lägga mig ner och kolla på tv och tycka synd om min onda kropp.
Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback