21:11

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film.
Är helt slut efter helgen som varit, det mesta beror nog på att jag fått så lite sömn.
Tar nog kanske en liten sovmorgon imorgon eftersom jag inte har någon seriös lektion förän halv tio.
har redan lite planer för helgen, eftersom baljan är upptagen på lördag och fredagen blir så stressig har jag kommit på så åker jag kanske till sundsvall på fredag, måste träffa cissy och sedan umgås med emil.
eller någon annan dag i veckan eller så.
Imorgon ska jag äntligen börja springa 4-5 dagar i veckan, önska mig lycka till
hoppas jag får upp konditionen mycket så jag slipper börja svettas efter fem minuter!

Hörs imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är vanligare att man svettas fortare om man är vältränad, än otränad :)

2009-03-29 @ 21:23:42
URL: http://jhnalarsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jaa, gör så :O

2009-03-30 @ 18:35:29
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback