17:20

Idag på slöjden började jag med en kuvertväska i skinn, har en känsla av att den kommer bli snygg!
Drog och tränade efter skolan men jag orkade inte anstänga mig så mycket eftersom jag är helt slut.
när jag kom hem tog jag och gjorde rent skutts bur samt städade rummet eftersom jag får finbesök på övernattning imorgon! Längtar så mycket tills imorgon så jag får shoppa lös lite!
Nu ska jag fixa i ordning lite till på rummet och packa väskan med skor, skohorn och annat jag behöver imorgon!
(mina skor gör ont eftersom dem är ny)


Har hänt i erat liv idag då?


UPPDATERING
min moder använde firming gel i sex veckor en gång per dag och fick 3 cm mindre lår!
Så fortsätter jag fram till sommaren så jäklar vad låren, armarna,mage ska sugas in!
he he

Kommentarer
Postat av: Isabell

hihi :P ja jag kommer :) Längtar

2009-03-26 @ 19:16:37
URL: http://bellarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback