Löshår

Jag använder mig av löshår ifrån tajmahal, det är äkta hår och jättebra kvalite!
Men löshår har fördelar och nackdelar.

fördelar: När du har en dålig hårdag och känner att du vill raka av dig ditt hår så kan du göra en snygg frisyr med lite hår på några sekunder. Det finns löshår som passar just ditt hår, Billigt eller dyrt, Äkta eller oäkta. Det finns för alla så det är skitbra!

nackdelar: Det slits väldigt mycket, Så att tvätta det varje dag rekommenderar jag verkligen inte, någon vecka lite då och då, Sedan platta,locka och blås det inte i onödan. Och det sämsta är att det lossar så mycket hår, Vilket är jättedåligt!

Men för er som funderar på löshår rekommenderar jag verkligen.
Gå till en affär där dom säljer löshår och be dem hjälpa dig med att hitta håret för dig och din hårfärg.
Äkta är bäst eftersom du kan platta,locka och allting med det. Det funkar tyvärr inte lika bra med oäkta då.
Använd er av clips när ni ska sätta fast det, Allt annat förstör bara ditt naturliga hår, Och clips kan du ju ta av och på när du vill! Sedan kan ni ju klippa till det och färga det, Mitt förra löshår gick faktiskt att slinga med blekning men det slets ju så enormt! Men pröva er fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback