LÖRDAGKVÄLL

nu har jag legat i soffan och sovit någon timme.
jag saknar redan cissy och robban, jag mår så bra när jag är med dom!
och så vill jag flytta, ni anar inte hur mycket jag längtar, det ska bli så skönt och roligt!
har ingen aning om vad jag ska göra i veckan förutom att jobba i helgen, så jagmåste till sundsvall igen.
sedan på lördag blir det viskan med cissy, robban och rebecka, mina lovers-
hoppas han som bor i min lägenhet flyttar snart så jag kan överta den så jag slipper åka till sundsvall hela tiden!
Nu ska jag gå och kolla på en film.

HÖRS


Kommentarer
Postat av: Cissy

Fan va kul de ska bli på LÖRDAG! :D <3 ihhi, ja du får kicka ut han :|

2009-06-14 @ 02:58:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback