LÖRDAG

nu är jag hemma efter en hård dag.
det började med att jag klev upp kring kvart i sex för att jag skulle med den enda bussen som gick så jag skulle hinna i tid men så kom den inte så jag blev helt inställd på att jag skulle få åka taxi in till stan, men så blev icke fallet.
det kom en buss så jag hann till stan i tid.
Jag jobbade på sedan drog jag hem med tåget, helt slut,när jag kom fram till ånge drog jag och käkade med amanda sedan hem till farmor och fixade till mig samt duschade sedan drog jag ut.
nu är jag hemma och ligger i soffan med täcket och datorn, riktigt mysigt!
kvällen har spenderats på olika hemma fester i ånge tillsammans med världens bästa flickor sedan hade jag och rebecka åktur med 3 ramsjö killar!
ante och matilda ska sova här inatt så imorgon ska jag dra med mig min älsklingsslav ut på en promenad!

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback